Op zondag 7 juni 2026 waren we te gast op het Eetfestijn van Blaaskapel Den Bookhamer, en werden we uitgenodigd tot het brengen van een aperitiefconcert. Het werd trouwens ons eerste publieke concert onder leiding van onze nieuwe dirigent Benjamin Poppe. Niks dan positieve reacties en complimenten na afloop. Dankjewel aan de bestuursploeg en kapelmeester van Blaaskapel Den Bookhamer. Wij hebben er alvast ten volle van genoten. Met dank aan Alice en Erik voor het toegestuurde fotomateriaal! Benieuwd naar fotomateriaal? Neem dan zeker een kijkje op https://www.dlbzele.be/aperitiefconcert-eetfestijn-den-bookhamer-7-juni-2026/







